Το «Επιμορφωτικό Πρόγραμμα για νέους/ες σε μειονεκτικές περιοχές και κοινωνικές ευάλωτες ομάδες (επιχειρηματικότητα-απασχολησιμότητα- κατάρτιση-κοινωνική καινοτομία)» (ΚΑ 12259), υλοποιείται στη βάση Προγραμματικής Σύμβασης της Περιφέρειας Κρήτης και του Πανεπιστημίου Κρήτης.
Το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από την Περιφέρεια Κρήτης και συνακόλουθα είναι δωρεάν για τους/ τις επιμορφούμενους/ ες.
Φορέας Υλοποίησης: Από μεριάς του Πανεπιστημίου Κρήτης, την υλοποίηση του Έργου, αναλαμβάνει το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κρήτης (ΚΕΔΙΒΙΜ-Π.Κ), σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτικής Έρευνας & Τεκμηρίωσης (ΚΕΠΕΤ) του Τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Κρήτης & τη Μονάδα Ερευνών Αγοράς & Επιχειρηματικότητας (ΕMRUn) του Πανεπιστημίου Κρήτης (που αποτελεί και τον κύριο φορέα υλοποίησης του Περιφερειακού Μηχανισμού Διάγνωσης Αναγκών της Αγοράς Εργασίας της Περιφέρειας Κρήτης).
Επιστημονικός Υπεύθυνος του Επιμορφωτικού Προγράμματος είναι ο Καθηγητής Νίκος Παπαδάκης.
Το συγκεκριμένο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα αξιοποιεί και βασίζεται: α) στα ευρήματα της διάγνωσης αναγκών του 1ου Περιφερειακού Μηχανισμού και ειδικότερα στο ΠΑΚΕΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 3.3 «Αξιολόγηση και 2η Αναπροσαρμογή Προγράμματος Κατάρτισης- Reskilling στην Κρήτη, 2021 και τα 31 Παραδοτέα αυτού (Παραδοτέα D.3.3.1 & D.3.3.2.1a-15b) που εδραζόταν στην ερευνητική διάγνωση αναγκών της περιόδου 2016-2022, β) στα ευρήματα της Διάγνωσης Αναγκών του 2ου Περιφερειακού Μηχανισμού και συγκεκριμένα τόσο στο Παραδοτέο Π. 1.1. «Περιγραφή Έρευνας Δευτερογενών Δεδομένων: Αποτύπωση της αγοράς εργασίας της Κρήτης με δευτερογενή δεδομένα απογραφικού χαρακτήρα» (31/1/2025) όσο και στο Παραδοτέο Π.2.1 «Εναρκτήρια Ποιοτική Έρευνα: Ευρήματα τομεακών Focus Groups (συμπεριλαμβανομένης της τομεακής διάγνωσης αναγκών) (30/6/2025) και γ) στα ευρήματα σειράς ερευνών διεθνών οργανισμών και ινστιτούτων, αλλά και έγκριτων επιστημόνων (βλ. ενδεικτικά World Economic Forum, 2020; McKinsey Global Institute, 2021; Marr, 2022; Liu-Farrer, Yeoh & Baas, 2024- όπως αναλύονται στο Παπαδάκης, 2025: 102-121), για τις «δεξιότητες του μέλλοντος»